سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش پاک کردن و برق انداختن طلا

طلا و جواهرات ما یکی از مهم ترین آیتم هایی هستند که در ظاهر ما بسیار تاثیر گذار هستند. بانوان از انواع دستبند ها گردنبند و ...برای بهتر نشان دادن خود در انواع جمع ها استفاده می کنند و اقایان نیز در سال های اخیر بسیار بیشتر از انواع زیور استفاده می کنند. 

به مرور زمان استفاده از جواهرات طلا آن ها را از جلایی که در ابتدا داشته اند می اندازد و برای همین باید هر چند وقت یکبار اقدام به تمیز کردن زیور های خود کنید تا براق بودن خود را همواره حفظ کنند. 

تقریبا تمام روش هایی که برای تمیز کردن طلا به کار برده می شوند برای دیگر فلز ها مانند نقره و پلاتین نیز کاربرد دارند اما برخی از آن ها را نمی توان برای هر فلزی استفاده کرد. طلا از آن جا که بیشترین استفاده در زیور های ما ایرانی ها را دارد در این بخش به بررسی یکی از موثر ترین روش های پاک کردن آن می پردازیم.

تمیز کردن و برق انداختن به طلا

این روش بسیار ساده است و سریعا جواب می دهد کافیست کمی آب را هراه با مایع شستشو حرارت دهید و پس از داغ شدن آن زیور خود را درون آن محلول بیندازید و پس از چند دقیقه به آرامی با مسواکی که فرچه های نرم دارد لکه ها و جرم های جمع شده روی آن را تمیز کنید.  پس از اینکه این کار تمام شد دوباره طلای خودتان را زیر جریان آب گرم گرفته و با دست روی آن بکشید. در آخر کافیست با تکه پارچه ابریشمی و یا پارچه خیلی نرم به ارامی زیور را خشک کنید.

 


ست کردن دستبند با رنگ پوست

استفاده از دستبند با رعایت نکات مختلف میتواند تاثیر خوبی در استایل شما داشته باشد. یکی از این موضوعات رنگ پوست است. حتما برای شما هم این اتفاق رخ داده که در زمان ست کردن دستبند با رنگ پوست خودتان را گم کرده اید و قدرت انتخابی نداشتید. با خواندن این مطلب میتوانید یک سری از دستبند طلا زنانه را از فیلتر رد کنید.

تعیین رنگ پوست

به طور کلی رنگ بدن در سه دسته جدا می شود پوست زرد ، هلویی و یا طلایی سریع برنزه شده و سیاهرگ آنها تقریبا سبز رنگ می باشد این افراد جز تن پوست های گرم میباشند. افرادی که تن پوست سرد دارند سیاهرگ آبی داشته و در مقابل نور خورشید می سوزند. غیر از این خنثی هستند.

ست کردن دستبند با رنگ پوست گرم

بهتر است این افراد از طلای زرد و سرخ بیشتر استفاده کنند. همچنین این افراد میتوانند از دستبند های برنز نیز استفاده کنند. این افراد میتوانند از دستبند هایی که سایه های زرد رنگ ، هلویی ، زیتونی و یا قرمز تیره دارند نیز استفاده کنند. دستبند های نامبرده شده را میتوان در کنار هم نیز استفاده کرد.


گلدر کالا

ایجاد وب سایت Golderkala

لیکن در سال 1397 و با توجه به 27 سال سابقه و به جهت شناسایی در میان هموطنان عزیز بر آن رسیدیم که نام این واحد صنفی را به همنام فامیل خودمان تغییر داده و در عین حال بدلیل اخذ مجوز فروش سکه از بانک مرکزی در کنار مجوز فروش طلا و جواهر از اتحادیه صنف طلا و جواهرات ، نام این فروشگاه را از طلا و جواهرات شبنم به طلا ، سکه و جواهرات جلودار تغییر نمودیم و در حال حاضر این فروشگاه جدا از فروش حضوری در آدرس یاد شده بالا ، محصولات خود را نیز بصورت اینترنتی و به نام گلدر کالا از طریق این وب سایت golderkala.com و اپلیکیشن های آن عرضه می نماید .

هدف از ایجاد این وبسایت و اپلیکیشن های مرتبط با آن این موضوع می باشد که بتواند خریدی آسان را در قالب محیطی امن ، در چهارچوب قانون و با اخذ مجوزهای مربوطه ( جواز کسب حقیقی ، جواز کسب مجازی ،نماد اعتماد الکترونیکی ، نماد ساماندهی  ) از سازمان ها و مرجع های ذیصلاح و زیر نظر آنها و با اطمینان کامل ، همراه با منصف ترین قیمت ها و تنوع در طرح ها به هموطنان عزیز و مشتریان خود ارائه بنماید .